Her cocougun gelisimi farklidir tabiki ama bizim doktorumuz oturmadan asla yemek yiyemez dedi ve 4. Ayda biz kollarinda destekli tutup kaldiriyorduk yatar pozisyonundqn 10 sn oturur pozisyonda duruyordu saglik ocagindaki hemsiresi cok onermedi o sekil yapmayin demisti 5. Ayinda doktor o izin verdikce hafif sekilde kolunuzla destekle poposuna oturtun hatta tam oturtma da dememisti 5. Ay kontrolünde 6. Ay ek gidaya baslayacak dedi e simdi 5.5 ayligiz ama oturur poziyondq saga sola arkaya dogru dusuyor durmuyor destekli oturtabiliyor kafasini da tutyor ama benim anlamadigim 4.cu ayi biter bitmez ek gidaya baslayan anneler goruyorum yani doktor bana oturtma dikkat diyor millet 4. Ayda tadima basliuor anlamadim inst mom lar sidik mi yaristiyor kafam karisti benimki bu kadar yiyor 6. Ayda porsiyonlar artmis bakiyor biz mi gerideyiz anlamadım ve ben 2 aydir sqdece mamayla besliyorum hani erken baslaniliyormus ya mamayla besleyince ben mi geride kaldim anlamadim bu tarz seyler gorunce insan cocugum geride mi kaldi bi suphe oluyor ? Bilen birileri aciklayabilir mi ?