ozduru merhabalar bebeğim bir haftalık mememden ayrılmıyor ayrıldığı an uyanıyor kıyamet kopuyor. Hiçbir derdi yokkarnı tok,gazı yok altı temiz. Emziği de reddetti almıyor. Kafayı yicem bana öneride bulunur musunuz
beyzzsenturkk_ ozduru cunku 1 haftadır dünyada alıştığı ortamdan uzak bir süre böyle olur bebekler anneye yapışık olur filmlerde ki gibi bırakayım köşeye kendime bakayım şeklinde olmaz ki? ten teması kalp atışınızı hissetmek ister kokunuzu ister ister de ister yani demek ki bebeğiniz size aç bol bol sarılın okşayın konuşun göğsünüze yatırın
biimiyomyardimet ozduru sakin olmaya çalışın, çok küçük.. gazı muhtemelen yeni yeni başlıyordur. Bol bol masaj yapın. Gaz oldukça da emmek istiyorlar çünkü. Emzik vermeyin henüz çok küçük sizi reddeder bu sefer 😔
ozduru beyzzsenturkk_ ama sürekli mememdekalmak istiyor ağzından çıktığı an çığlık kıyamet hani kucağımda ağlamadan dursa yine bir iey değil ama onu da yapmıyor 😢
milamihra ozduru 3.haftada başlar genelde gaz değildir ilk haftalar bebek acliktan ağlar bir kere mama deneyin içip susacak mi bir bakın
nazliminannesi ozduru sütünü sagabilirsen sağın bı ne kadar geliyor eğer yeteri kadar sütünüz varsa değişik emzikler deneyin 1 emzikle almiyo demeyin belki o emziği almiyo
ozduru nazliminannesi farklı bi emzik siparişi verdim sağdım yeteri kadardı mamayla da takviye yapıyorum xaten kskasını da yapıyor
rojem Ah ah benimde öyleydi hatta doktora bile yazmıştım. Herşeyi tamamdı ama sürekli mememde kalmak istiyor uyuyor beşiği koyduğum an ağlıyordu. Artık meme ağrıyordu koparmak istiyordum. Ama yeni doğdukları için kendilerini memede güvende hissederler mis ve geçici bir sürec yaklaşık 2-3 hafta sürdü sonra geçiyor. Memeden ayrılınca kıyamet kopartiyordu bende alıp kucağıma ayakta sallanıyorum dans ediyordum gidip geliyordum. Öyle öyle geçti o süreç.Bebeklerde hiç bişi kalıcı değil sabretmek gerekiyormuş bende öğrenmiş oldum.
Noname21 ozduru rahatlıyor öyle çünkü Yani moral bozmak istemem ama alısın çünkü iki haftaya gaz da başlar
milamihra ozduru o zaman umarım kolik bebek değildir siz sakin olun bebiş de sakin olur zamanla duzelicek
nazliminannesi ozduru çok küçük olduğu için derdini anlamak gerçekten çok zor aç değilse eğer evin ısısına bakın kıyafetleri çok mu kalın çok mu ince üşüyor mu sicakliyor mu