Prensescik nefis yemek tariflerinden bakıyorum bende ama sosunu kek harcından almıyorum hiç güzel olmuyor.
Ayrı bir tencereye yarım çay bardağı sıvı yağ, şekerli vanilin, 1 çay bardağı şeker, 2 su bardağı süt, 2 kaşık dolu dolu kakao karışımı yapıyorum. Çok güzel oluyor ne çok ıslak ne de kuru kaliyor dağılma da olmuyor. Borcama yaparsaniz sosunu daha güzel emiyor