Kızım kreşe gidiyo okul açıldığı günden beri her gün ama her gün şikayet geliyo, arkadaşlarına, öğretmenlerine vuruyomuş, tükürüyomuş, oyuncakları fırlatıyomuş 😔 geçen sene de böyleydi. Pedagog a gittim RAM merkezi ile görüştüm psikatriye gittim hiç bi işe yaramadı. Şimdi okuldaki pedagog izlicek duruma göre bi hal çaresine bakacaz. O kadar üzgünüm ki öğretmen aradığı zaman yine noldu diye korka korka açıyorum telefonu. Çocuğu böyle olan var mı? Varsa nası bi yol izlediniz