8 aylık bebeğim ek gida ile arası soğuk, yalnız meme süt istiyor,sadece meyve purelerini seviyor eskiden kabak havuç patayes yerdi şimdi onlari tadmiyor,Mercimek çorbasi yapiyorum , 3 kaşık zorla yiyor,sebzeleri asla yemiyor, pankek yapiyorum tukuruyor.Ben puturlu veriyorum herseyi asla çok pure yapmadim ki bilsin ağzını oynatsın.Şimdi meyve bile az yiyor yalnız süt,delircem nasıl yedireyim sütü de kesicem.Bi fikri olan varmı kızlar?