ece5454 Arkadaşlar bebeğim 7 günlük. Sezaryen sonrası sütüm çok gelmedi sarılık olmaması için mama ve meme şeklinde devam ediyorum. 2-3 saatte bi uyanıp uyandırıp besliyorum. Ne kadar süre daha bu durum devam edecek?
3kedili2bebekli ece5454 40 çıkınca rahatlarsiniz kendi uyanmaya başlar zaten ondan sonra 3-4 saat, 2 aydan sonra 4,5 saat gece uykusu uyuyabilir
teacherblue ece5454 26 günlük bebeğim. Beslenmesi güzel dedi doktor. Geceleri 3 saate çekebilirsin ama gündüz 2 saate devam dedi. Doktorunuz daha sağlıklı bilgi verir. Bizim de sarılık hala sürüyor bu arada
3kedili2bebekli ece5454 evet 1 aydan sonra geceleri 3 saatte bir besleyebilirsiniz ama daha erken emmek isterse emzirin tabi