rabia23445 Arkadaşlar oğlum 3 aylık doktorumuz bu kontrolde menenjit aşı takvimi oluşturdu. 3, 5 ve 13. Ayda bexero , 4, 6 ve 12. Ayda nimennix dedi. Bana hem erken geldi hem de devlet aşıları ile çakışır diye. Yaltıran var mı bu aylarda
meteli rabia23445 eşimin doğuya tayini çıktı risk grubunda olduğumuz için biz ikisini birden yaptırdık üçüncü ayda
gokcemericc rabia23445 Yaptırdım hiçbir sorun yaşamadım ateşi bile çıkmadı. Çakışabilir devletin aşıları ile bir sorun olmadı
mervemurat16 rabia23445 menenjit aşısı devlet aşısı ile arasında 1 ay zaman bırakılıp yapılmalı ağır gelir diye bende 13 aylıkken yaptırıcam normalde 7.ci ayında yaptıracaktım doktoruyla konuştuk 13 aylıkken yaptırmaya karar verdim
semamomm merveturegun evet oğluma 3 ayda 3 aşı birden yaptırdım 2 menenjit 1 rotavirüs ateşi çıktı ilk gün çok halsiz oldu sabaha bişeyi kalmadı