Merhabalar güzel annelerim 🌸
Bebeğim 4 aylık doğdundan beri sıvı kaybı yaşıyoruz anne sütü ile beraber mama başladıktan sonra bu durumumuz çok şükür düzeldi
Doktorumuz 4. Ayda artık siz yemek yerken size bakıyorsa canı çekiyorsa ufak ufak tadıma başlayabilirsiniz diye söyledi ekstra olarakta mama verdiğimiz için 4. Ayda ek gıdaya da başlayabilirsin dedi ama ben açıkcası tereddütte kaldım burada deneyimli çok annemiz var fikrinizi almayı çok isterim ❤️