Sudenurr Kızım 5 ay 1 günlük doktorumuz kaşık mamasına geçebilirsin dedi aptamilin sütlü pirinçli kaşık mamasını aldım sade olanı ama pek sevmedi içine ne koyabilirim elma püresitle karıştrp verdim öyle yedi ama bitti o pürede sizce ne koymalıyız ilaveten?
Sudenurr Ikrazumra19 ne alaka gelişimi iyi kaşık mamasına geçebilirsin dedi bunda bir gariplik görmüyorum?
Kucukkalbim Sudenurr Meyve püresi koy canım bal kabağı muz armut elma hangisi varsa birazda pekmez kat bak bakalım nasıl yer😉
Egelibianne48 Özellikle yatmadan yedirirsen tok tutuyo baya ☺️Sevdiği meyve neyse onunla karıştır çok güzel yıyolar maşallah ☺️
nzbr Sudenurr benim bebeğimde 4,5 aylık doktor kaşık maması verebileceğimi söyledi hangisini alacağıma karar veremedim 🤷🏻♀️
Sudenurr nzbr bize aptamil ve ya bebelac alabilirsin dedi ben aptamil aldım güzel 2sinden birini almanı tavsiye ederim 🙏🏼🤗
Nur43 nzbr verdinizmi acaba bizde 4bucuk ayligiz mama + meme ile besleniyoruz ama mama daha agirlikli
Gizos123 Sudenurr az biraz pekmez 2 3adet bebek bisküvisi ve yarımdan biraz fazla muz bayılarak yiyor☺️
Ikderce Nur43 benim bebeğim 3 aylık sadece mama ile besleniyor ben 4 ayına girdiği an başlıycam ek gıdaya tadımlara falan bence vermelisin yavaş yavaş mama ağırlıklı besleniyorsa
FatosYK Sudenurr bizimde öyle. 5 aylıkken doktor kaşık maması önerdi 20 gündür her gün boğuşuyoruz oğlumda üst baş yer koltuk hep mama 😂😂 içine bişiler koyuyorum bende hergün bazen çeyrek elma suyu çeyrek armut suyu veya ayva pekmezde denıcem