Arkadaşlar ben okul öncesi öğretmeniyim bir de 4 yaşına yeni girecek oğlum var okula yazdırırdik anasinifi farklı bir okul okula gitmede sikinto yok alisti ama etkinlik yapmak istemiyor çoğu zaman kalem tutmayı sevmiyor bana asilik çok ediyor mesela okuldan çıkınca bağırıyor oynayalım parkta diye sözümü dinlemiyor yola çıkmak istiyor evde benimle oyun oynarken vs huysuzluk ediyor ben de sakin olamıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum anlatıyorum tamam diyor yine yapıyor lütfen bana akıl verin okulda hiç bir şey yemiyor zaten yemeklerde de seçici takıntılı