tazemomm332_ Merhaba normal doğum yapalı 3 hafta oluyor. Dikişlerim ise 3 gün önce düştü. Hala günde bir defa pansuman yapıyorum artık yapmama gerek var mı? Acı vs hissetmiyorum tamamen günlük hayatıma döndüm gayet rahat hareket edebiliyorum.
Sulee_ tazemomm332_ dikisiniz attıysa daha gerek yok ama genede kuruluguna temizliğine dikkat edin daha bisey olmaz bende dikişim eriyince bıraktım pansumanı acı yoksa normale dönmüşsünüz artık
durukusmom tazemomm332_ ben 40 gün boyunca batikonlu suyla temizliğimi sürdürmüştüm o kadar iyi iyileşti ki şuan eskisi gibi dikiş izim bile geçti. O yüzden bence bırakmayın devam edin.
sydaglsen tazemomm332_ ben pansuman falan yapmadım doktorum vermedi yani bebeğim 16 günlük her taharette batikonlu suyla temizledim o kadar henüz dikişlerim düşmedi bi acı ağrım falan yok çok şükür 10 gün falan yaptım bu arada
Greeneyes Merhaba bende pansuman yapmayı şişe bitince bırakmıştım sadece doktorun yazdığı kremi sürüyordum su ile temizliğini yapıyordum hiç bir sıkıntım yok suan 3 ay oldu üstünden
merveems 20gün oldu bende doğum yapalı ama hala dikişlerim düşmedi normal mi acaba en geç ne zamana düşer
tazemomm332_ merveems kişiden kişiye değişiyor sanırım. Bana da en fazla on güne düşer demişlerdi ama 3 haftayı buldu düşmesi
beyazzkuguu merveems 40 gün sonuna kadar bekleyin benim tamamen o zaman düşmüştü. Ve iç dış çok fazla dikişim vardı ona rağmen.
2262024 Ben 40 ım çıkana kadar her tuvalet sonrası kurulayıp batikon sürdüm. Doktorum öyle yönlendirdi. Benim sadece iç dikişim vardı ve düşmesi uzun sürdü. Enfeksiyon ihtimaline karşı 40 çıkana kadar devam etmekte fayda var.