mervemurat16 gizu123 kaç aylık henüz beyazlamamış ama kabarmış bir kaç aya çıkar salya artışı elini ağızına götürme ve huysuzluk var mı? Varsa jel kullanabilirsiniz calgel olabilir nurse harveys onunda dentigel olabilir
gizu123 mervemurat16 5 aylık olduk salya artışı var ve elleri sürekli ağzında duruyo hafif kabardığını fark ettim de tam da anlayamadım
birbebekannesii_ mervemurat16 gizu123 Benim de bebeğim 3 aylık huysuzluk ishal salya ve parmağını emiyo uykuya direniyo ne yapacağımı şaşırdım doktor 6.ayda diş çıkaracak belli ki dedi o jel den bende alsam 3 aylık bebeğe uygunmu acaba
gizu123 birbebekannesii_ uykuya direnme bizdede mevcut hemde üst safhalarda ne yapacağımı bilemez oldun gündüz uykuya geçişi çok zor uykusu olmasına rağmen direniyo gece uykumuz çok şükür düzenli gündüz uykularımız sıkıntılı zar zor uyuyo ve uyuduğu süre maksimum 1 saat
mervemurat16 birbebekannesii_ 2,5 aylıkken ben başladım jel kullanmaya eczaneye bir sorun yinede bizde ishal yoktu çünkü
birbebekannesii_ gizu123 sabah banyo yaptır sırtına karnına zeytinyağı sür rahatlar ve uyur inşallah aynı sorun bizde de vardı da düzelmişti şimdi işte böyle ishal falan derken tekrar başladık