Hilal126 Arkadaşlr merhaba kızım 21 aylık kreş araştırıyorum iki yaşında alan temiz,eğitimcileri güzel olan,paketli gıda vb. olmayan bir kreş biliyorsanız yrdımcı olur musunuz?
nes2023 Hilal126 merhaba bulabildiniz mi acaba. Benim kızımda 20 aylık yeni dünyam var bir tek merkezde diğerleri daha büyük yaş grubu alıyor sanırım
Hilal126 aykoz_ cevabınız icin teşekkür ederim orayı beğenmedim cocukların uyuma yeri falan kot yani bodrum katta aşırı rutubetli bir yer içime sinmedi
Rabiiul Hilal126 Hilal126 sadakat anaokulu vardı bi ara Araplar almıştı şuan nasıl bilmiyorum yeri eski urfadanın sokağında , gülcemi bende önermiyorum. Hamidiye düşünürseniz bizim sokakta var herkes çok memnun kartanesi ismi
nes2023 Hilal126 benim de kızım 20 aylık Şubat’ta vermeyi düşünüyorum 2 yaş dolunca kağıthsnede 3 günlük bir kreş denemem oldu o kadar ağladı ki sonlandırdım en azından kış geçsin baharda vereyim dedim. İnşallah o zaman bu kadar ağlamaz çok zor inanın yaşayınca göreceksiniz. Normalde bakıcıya karşıydım kreş daha sosyal gelirdi ama 2 yaş öncesi için kesinlikle uygun değil kreş sonrasını şuan bende deneyimlemedim. S
Hilal126 nes2023 yeni dünyamı mı denediniz kreş nasıldı ? Ben sanırım bakıcı düşünmeye basladım kreş icin kücük gelmeye başladı bana da
nes2023 Hilal126 kres hem karanlik hem kucuk acik Alanda cok kucuk cok daha iyi kresler var benim evimin dibi oldugu icin ve yasi kucuk oldugu icin vermeyi mecburen dusundum ama kameradan O bebeklerin halini gormek icimi acitti. Yemek yedirmekle ugrasmiyorlar Kim ne yerse sonra yemek saati bitti deyip iceri. Kucuk bir odada 10 bebek hepsi Anne deyip kosuyor her zil calista
Hilal126 nes2023 off hadi ya üzüldüm orayı da eledik o zaman.. bu civarlarda 2 yaş civarı alan güzel bir kreş bulursanız buraya da yazarmısınız
nes2023 Hilal126 kaç aylık çocugunuz benim şuan 20 aylık. . 25 -26 aylık gibi vermeyi düşünüyorum bende mart nisan gibi yani şu kış çıkınca hem tuvalet eğitimi vermiş olurum hem kışın çok hasta oluyorlar o derdim olmaz diye bahar başını seçtim. Bulursam yazarım inşallah
Hilal126 nes2023 22 aylık eğer iyi bir bakıcı bulabilirsem 3 yaşa kadar baksın istiyorum ama bulamazsam şubat gibi 26 aylıkken vermek zorunda kalcam ben de
nes2023 Hilal126 bence 26 aylıkta daha iyi olur konuşur kendine ifade ederse ben 19 aylıkken denedim olmadı. Yani eğer bezden kesilir ve kendini ifade edebilirse kreş derim tek başına bir kadınla evin içinde zaman geçirmesindense sosyyaleşip bi çok şey öğrenebilir duruma göre bakar siniz artık bende bu iki kısasa göre ya vericem kreşe ya da biraz daha kendim bakıcam bakıcı düşünmüyorum
nes2023 Hilal126 19 veya daha küçük yaşta vermek zorunda kalsaydım bakcıı derdim çünkü su bile isteyemiyorlar onunla bireysel ilgilenecek biri gerekirdi. 2.5-3 yaş sonrası için kreş çok daha mantıklı 26 ay çok sınır çocuğun gelişimine göre karar verirsiniz bakıcı bile olsa en fazla 6 ay sonra 32 aylık oluyor kreş kesinlikle. Ben kısa süre için bakıcı sonra kreş iki defa yıpranmssındansa alışma süreci zor oluyor çünkü tek seferde kreşe verirdim 26 aylıkken sanırım