Kızımın 4 yaşında kreşe almaya gittiğimde içerde 2 yaş grubuna öğretmenin şahsi telefonundan çizgi film açtığını gördüm öğretmene sordum sizin telefonunuzdan mı izliyorlar dedim evet kavga etmesinler diye sizin çocuğunuzu verirken açtım dedi yapılan açıklama beni memnun etmedi bir de çocuklardan bazıları sınıfta yatıyor bazıları oynuyor anlatılanla görülen bir olmadı şimdi kızımı ordan alıp başka bi okula göndermeli miyim