Son adet tarihim 24 temmuz 15 gün geçince doktora gittim ultrason baktı tahlil yaptı hamilelik yok bir sıkıntı da yok dedi tarlusal verdi.10 gün daha kullanmadım sonrasında kullandım tarlusalı. 29. gün geçti adet olmadım Bi daha doktora gideyim dedim gittim alttan baktı keseye benzer bişey var dedi tamda kese diyemem dedi.belki adet birikimidir bugün yarın olursun dedi.kan istedi beta hcg ona göre konuşuruz dedi ve sonuç 3213 çıktı bugün sonuç için gittim başka doktor vardı oda baktı bu kese dedi.hamilesin.. ama seni başka bölüme göndermem lazım dedi farmatoloji diye.. gebeyken bu ilacı içmek zararlı olduğu için bebeği aldır yada aldırma bu ilacın etkisiyle şu hastalıklar olabilir çocukta engelli doğabilir gibi bilgilendirme yapacaklar dedi. Uzun oldu kusura bakmayın. İlk defa başıma geliyor daha önce 3.tüp bebek denemem de hamile kalmıştım 18 aylık oğlum şuan Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Demem o ki hamileyken bu ilacı kullanan oldu mu böyle bişeyle karşılaşan bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim