Kızım 26 aylık ve neredeyse 3 aydan beri büyük bı ihtimalle ilk bizden görüp kodladı sonrasında kendi uyguladı şunları yapıyor atletliysem ayıp üstünü giy diyor karnım açılsın anne kapat ayıp diyor altı vs değiştirince hep ben değiştirdiğim için ortamda biri olduğunda çık ayıp diyor evet çok güzel bunları öğrenmesi bende ona işte kızım özel bölgelerin bunlar buralara kimse dokunamaz biri dokunmak istediğinde çağırıp çığlık at bana söyle diyorum sonra dudağını göstererek burdan kimse öpemez öpmek istediğinde yanagımızdan öpebilirsin diyorum buraya kadar herşey okey ama bazen işte birşeyler yapıyor sarılıyorum yanagından öpüyorum bana dönüp dudağını gösteriyor anne bura ayıp olmaz diyor ama sonrasında sanki bunu bı oyun gibi zannedip dudaktan öpmeye çalışıyor hayır annecim ayıp olmaz öyle diyorum birkaç inatlaşmanın ardından normale dönüyor, yani buraya kadar bı yanlışım varmı ?
çok ama çok maşallah diyeyim böyle şeylere dikkat ediyor mesela telefonda babamları arıyorum o an babam atletliyse dede ayıp üstünü giy diyor
Hani bende öyle açık saçık biri değilim ama kızımı böyle görünce ya diyorum 2 yaşında böyle davranıyor sınırlarını koyarak onun psikolojisinimi bozuluyorum diyorum ama şu devirde buda olması gereken