svm_
Canım ben de 27 gün oldu doğum yapalı, sezaryen ile yaptım..
Dikişlerim hala ağrıyor valla, ben sancı çok çektim normal doğum olacak diye 10 saat suni çektim artık bebeğimin nabzı düştü acil sezaryene alındım..
Ağrılarım belki ondan diğer insanlara nazaran iyi olmadı diye düşünüyorum..
Ama yalnız değilsin yani..
İnşallah geçer bu günler, ben henüz ağrılarımdan bebeğime alışamadım tam..