Kızlar merhaba bebeğim 50 günlük oldu bikac gündür ozellikle akşama doğru 5 dk kalıyor göğsümde emiyor güzelce aslında ama kısa sürüyor sonra istemiyor uyuyor bir de iki gündür çok fazla kusuyor emdikten sonra kesik kesik kusuyor sizce normal mi doyuyor mu dün mama verdim acaba doymadı mi diye 30 ml bile içmedi onu da kustu zayıf mi kalır iştahsızlasti mi acaba diye korkuyorum bir öneriniz var mı ya da normal mi