busraa_38 kızım 18 aylık şu an, geceleri 5-6 kere kalkıyordu ben de gece beslenmesini kesmek istedim. 1 ay oldu hatta geçti hâlâ gece kalkıp meme diye ağlıyor. Ben de artık tamamen kesmeye karar verdim. Pazartesiye kadar gündüzleri azaltacağım, pazartesiden sonra hiç vermemeyi düşünüyorum. Gündüz emdiği için geceki bağımlılığı azalmadı diye düşünüyorum 21 aylık olana kadar emzirmeyi düşünüyordum ama artık çok yorulmaya başladım bu yorgunluğa değecek kadar uzatmaya gerek yok diye karar aldım inşaallah kolay geçer hepimiz için