Meryemervam Kızlar benim oğlan çok huy değiştirdi atakmıdır nedir uyku lar yok biberon reddi var yanından ayrılınca ağlıyor uykuya zorr dalıyor off ne zamn bitter sürekli mız mız 😅
sibaluna Meryemervam dün aşılarımızı olduk üstüne bir de rota fena huysuzuz 😂😂 memeden inmiyor sürekli ağlıyor gündüz en fazla uykusu 15 dk 🥲🥲🥲
fatosaden0107 Meryemervam durumlar aynı tam olarak sanırım bu ayda da atak var yere bıraktığımız an küçük kıyametler kopuyor kucak diye emmek zaten istemiyordu şimdi biberonda istemiyor 🤦♀️ uykuları inanılmaz hafif sürekli konuşmak istiyor 😂 susunca da bağırıyor ne anlatabilirim sürekli bilmiyorum yani durumlar nanayy 😂
Zehrabaysan Meryemervam normalde çok uysal bebeğim değişti sürekli kıvranıyor çok yiywn bebeğim gitti asla yemiyor inanın dün 9 saat hiçbir şey yediremedim uykucu kızım gitti asla uyuyamıyor umarım geçer.Elleri sürekli ağzında
mb0910 Benim bebeğim de 2 ay 9 günlük birkaç gündür huzursuz aşıdan sonra daha da arttı gündüz uyku çok az gece de uykuya geçmede zorlanma ve elini emme isteği aşırı arttı emzik kullanmıyorum tavsiyesi olan var mı?
Meryemervam mb0910 biz emzik kulanmamıza rağmen eliyle emziği itiyor direk elleri sokuyor ağzına bu ay böyle gidecek galiba
linamungan mb0910 çok iyi bişey parmagaini vs elini emmesi bı yerde okumuştum yararli Diye Meryemervam