asell13 bırebır aynısını yaşadık bizde. Anne sutu yoktu.artsın diye neler neler yaptım denedim.ama olmadı .zaten olsada emmeyide kabul etmemişti. Ne mamalar ne biberonlar denedim bir türlü içiremedim.her markanın biberonunu, her markanın mama çeşitlerini aldım .yok yine içmedi.her gün her gece bir buçuk yaşına kadar pes etmeden denedim belki içer diye.asla içiremedim. Sonra normal süt içer belki dedim.onu da içmedi.4. aya kadar zorla kaşıkla az az mama içirirdim.sonrası kabus zaten . kaşıkla dahi içmedi. Düşünün 4 ayından bu yana hiç gece beslenmesi hiçç olmadı. Oyuzden yoğurtla erken ek gıdaya geçtik.hoş ek gıdada yüzüm gülmedi.ite kalka kandıra kandıra oyunla şunla bunla bir iki lokma yedirmeye çalıştım hep.şuan tam 2 yaşında artık hiçbir şekilde yediremiyorum.artık ne kadar yerse o. Hala su dışında sıvı şeyler içmez.ayrandı kefirdi süttü meyve suyuydu . biberon suluk bardak vb. kullanmaz.sadece suyu pıpetli sulukta içer o kadar.gerçekten aç aç büyüdü.açlıktan uyuyamaz yine de o mamayı içmezdi ya.sonra o ağla ben ağla derken bu zaman oldu.