Arkadaşlar 11 aylık bir kızım var ek gıda süreci ara ara sıkıntılar olsa da maşallah fena gitmiyor. Yalnız kafama takılan bir şey var; sabah dokuzda kahvaltısını yapıyor 7:30-8:00 gibi falan kalkıyor önce emziriyorum sonra kahvaltısını yapıyor,10:00 gibi ilk uykusuna yatıyor emerek uyuyor ,sonrasında 13:00 gibi öğle yemeğini; çorbasını ya da bir sebze yemeğini yediriyorum sonrasında arada sadece yoğurt ya da meyve veriyorum saat 17:00 gibi, 19:00 de akşam yemeğini yiyor öğle yemeği ile akşam yemeği arasında neredeyse 6 saat var o arada yoğurt ya da meyve onu tutar mı acıkıyor mudur acıkıp ağlamıyor ama başka bir şey mi vermek gerekir mi , sizler nasıl yapıyorsunuz ?