irember boynum üç dört gündür çok şiddetli ağrıdı ve doktora gittiğimizde ameliyat dedi fıtığım vardı normalde ama çok büyümüş 10 aylık bebeğim var ameliyat olan var mı süreç nasıl bilgilendirebilir mi