Benim bebeğimde öyleydi hatta burda da 1-2 post bu konuyla alakalı açmıştım biri bebekler 1 yaşına girdikten sonra güzel su içmeye başlıyor demişti neler neler yaptım 1 yaşına kadar günde en fazla 5-10 çay kaşığı icirebiliyordum hatta çoğu zaman onuda icmiyordu ama 1 yasina girdikten sonra nasıl olduysa kendiliğinden bardaktan su içmeyi öğrendi suyu içmeye başladı çok tuhaf ama öyle oldu 😊