Deletedmom006 gulcanay bebegimi 6 ay emzirsem inan yetcek bana diye dusunuyorum. Dogdugundan beri mama meme gidiyoruz. 😔cok istiyorum evladim tek beni emsin. Hadi tek beni emmiyorsa da bari mamayla birlikte giderken beni birakmasin
Defneninannesi Suni şeyler olacak ama benim de kesilmenin ucundan dönecekti doktorum son çare bestlak verdi ilk oldu biraz topladı yine kötü. Sonra motillium diye bir bulantı hapı varmış çocuklar içim bulantı hapı dedi doktor zararsız dedi anne kullanınca yan etki olarak süt yapıyormuş cidden yaptı. 1 pkt bitirdim şuan yetiyor gibi çok şükür
gulcanay Defneninannesi bende dün başladım bestlak kullanmaya başlandıktan 3 gün sonra fayda ediyormuş Şu an bir damla süt dahi yok