Arkadaşım cok fena gripti diger bir arkadasiminda çocukları öyle ates kusma bugün oglumu okula almaya gittim. Puset örtüsü de vardı daha görür görmez arkadaşım puşetinin örtüsünü kaldırdı bakayım şuna dedi bakti soyle bende hemen panikle indirdim çünkü kendisinden korona olduğundan şüphelenmisler ben öyle
yapinca alındılar arkadaşımın cocuguda bakmak istedi dokunmayalim uyuyor ağlar dedim arkadaşım dokunmayincada ağlar o dedi bozuldu ben mi çok sakiniyorum ama daha 2 aylık ve sakinmayincada bebegim bronsit oldu atlatali bir hafta oldu mecburende okula gidiyorum ama şimdi her gün birsry yasiyorum örtü örtmem biri gelir dokunur öper bugün örtü örttüm hemen açıyorlar ne olacak gibilerinden ama ben gripken büyük çocuklardan bile uzak duruyorum sınıfın yarısı ateşli zaten şimdi aklımda bu kadar temasla bulasirmi diye :( 6 ay olana kadar doktor bir daha hasta olmamalı dedi nasıl yapcam şaşırıyorum