cansuyagmur Kızlar emzirmeyi bırakalı 4 ay oldu. Hala mememi sıkınca süt geliyor. Ondan önce 4-5′e kadar da sadece günde bir kere emzirdim yani geceleri gece emmesi vardı sadece. Normal mi artık Canım sıkılmaya başladı ne zaman bitecek bu süt
gizgizz cansuyagmur bu arada doktora da gittim, prolaktin bakıldı normal çıktı. Eğer ağrı sızı bişey yapmıyorsa mastit yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum ama siz tabi içiniz rahatlaması için yine de bi gidin doktora herkesin vücudu bir değil
cansuyagmur gizgizz gebe kalmadan önce Prolaktin için ben ilaç kullandım hocam 2 ay bende de hep yüksekti de acaba ondan mı diye aklıma takılmıştı. bir sene de çok uzunmuş yahu. Ağrın vesaire yok da ne bileyim öyle bir rahatsız oluyor insan