Kızlar bebekleriniz ne zaman çatal kaşık kullandı, hangi ayda? Bebeğim benim yedirmemden çok hoşlanmıyor kendisi alıp yemek istiyor. Eline kaşık verdiğimde çorbaya daldırıyor ama sonra ağzına götürene kadar döküyor tabi. Yine de kaşığı ağzına sokmayı beceriyor. Tam olarak hangi ayda çatal ve kaşığı düzgün bir şekilde kullanmaya başlıyorlar?