Kagansmother Ev almayı düşünüyoruz ev bitmiş yalnız kat mülkiyetine geçirmemiş bu sekilde ev alıp sorun yaşayan var mı?
Sunayatasever Kagansmother ben 8 yıldır oturuyorum Bi sorun yaşamadık hatta şimdi sattık. Yine aynı kat irtifaklı aldık
endoplazmikretikulumiste Kagansmother kat mülkiyetli değil ise her türlü sorun yaşanabilir kat mülkiyeti özelinde tapuya geçilirken evin 3/1 İ daha kadar ödeme yapılıyor filan diye biliyorum o yüzden o evlerin fiyatı kat mülkiyetlilere göre daha uygundur
Acu_ Kagansmother benm annemlerin kat ittifakı var hatta tüm bina öyle. Alanda oldu satanda. Herkes değerinde aldı sattı.