Ssssraa gittigi yere kadar cekiyorum ben cok bastirmadan. Bi kere doktor yakından görse daha iyi olur sanki. Ben başka bi doktora daha göstermiştim 2.kez müdahale edildikten sonra.surekli kayiyor ucu diye. Korkma büyüdükçe düzelecek,normale donene kadar surekli cek yapismasin dedi.dedigi gibi de oluyo.büyüdükçe duzeliyo