Merhaba güzel annelerim, 35 günlük taze anneyim göğüs ucumun olmamasindan mi göğüslerimin yumuşak olmasından mıdır bilmiyorum bebeğim göğsümu almakta zorlandı. 5 gunlukten itibaren sağım zoraki durumlarda ise mama ile devam ettik aylık kontrolünde doktorumuz kilo alımı gayet iyi sadece süt ile devam edebilirsiniz dedi 5 gündür sadece süt sağımı ile devam etmeye çalışıyorum. Bebeğim 2.5-3 saatte 90 CC süt içiyor benimde 3 saatte bir 90 CC sütüm çıkıyor bu kadar sütüm çıktığı için mi bu kadar iciyor bu kadarla mi doyuyor bilmiyorum ama fazlasını da icemiyor zorlanıyor her neyse asıl mevzumuz bu devran nasıl devam edecek elimde rexon otomatik makine vardı baktım süreç uzun şimdi bebebao eller serbest modelini sipariş verdim sağımla sütünü arttıran uzun süreler sadece süt ile besleyen annelerim var mı çok istiyorum bebeğimin anne sütü ile devam etmesini mama veren annelerim alınmasın lütfen elimden geleni çabalamak istiyorum lütfen iyi şeyler duymaya ihtiyacim var