2 haftayı geçti tuvalet eğitimine başlayalı ilk zamanlar altına yapıyodu bu ara tuvalete yapmaya başlamıştı ama bi kaç gündür zorlanıyo biraz kabız acıyo diyo yapmak istemiyo. Tuvaleti geliyo ama acıdığı için gitmek istemiyo. Kayısı incir falan yedirdim ama geçmedi. Nasıl geçer