Kızlar oğlum 4 yaşında, kreşe severek gidiyor sabah erken uyanır hadi okula der. Ama okuldan alınca hep duygusal ağlıyor. Neden diyorum öğretmen bana kızdı diyor yaramazlık yaptığım için diyor bende yaramazlık yapmazsan öğretmen sana kızmaz diyorum. Sonra seni çok özledim anne çok duygulandım diyor ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım