Dün akşam mısır kaynaşmıştım dolapta değil dışarıda onu tekrar isitsam öyle yesek olur mu?
nurozkann olur. Ama mısır çok çabuk bozuluyor. Yemeden bir kokusuna bakın.
nurozkann misir cabuk bozukur sicaksa bulundugu ortam. Bi kokusuna falan bakin
Omeraslan kokusunda bir sıkıntı yok