annesininegesi Merhaba, bebeğim büyüğüdüğü için satıyoruz. Hiç bir sorunu yok tertemiz kullandık. Öncelik silivri olarak büyükçekmece beylikdüzü esenyurttan teslim edebiliriz. İzofixli değil emniyet kemeriyle bağlanıyor. Bilen bilir zaten en güvenli ve en yüksek oto koltuklarının önde geleni. Dışarıyı çok rahat görebildiği için bebeğim çok rahat kullandı.
kimbumadam annesininegesi İsofixlisini kullanıyoruz çook memnunuz Bol satışlar Ne zamana kadar kullandınız acaba? Şu an 15 aylık merak ettim :)
annesininegesi hanimhatun merhaba,satılmadı. 2 bin düşünüyoruz. Yeriniz neresi ona göre ufak bir pazarlık payı olabilir.
annesininegesi hanimhatun yukarda belirtmiştim, biz silivrideyiz ama civar ilçelerden de teslim edebiliriz
hanimhatun annesininegesi çok uzak değilmişiz. Bi iki sorum olacak. Arabaya takılması basit mi güvenli mi ilk defa alacağız o yüzden iyi ve kullanışlı bişey olsun istiyoruz
annesininegesi hanimhatun eşime sordum şimdi takılması rahat diyor. Zaten marka önde gelen markalardan güvenlik konusunda volvo arabalarının sağlamlığı malum onların koltuk üreticisiymiş üretici firma. Yanmaya dayanıklı kumaşı, hem kemerle arabaya bağlanıyor ayriyeten de bebeği tutacak bir kemeri var iki taraflı. Bildiğim kadarıyla en yüksek koltuk da bu dışarıyı rahat izleyebilirleri için genelde bebekler seviyor benim oğlum bebek arabasını sevmezken aldığımızdan beri oto koltuğunda çok güzel duruyor her yolculukta da uyur🤭 izofixli olmadığı için her araca da uyum sağlıyor. Biz de güvenliğini önemsediğimiz ve yolda dışarıyı görerek sıkılmayacağı bir ürün almak istiyorduk buna karar verdik çok da memnun kaldık.
annesininegesi kimbumadam teşekkür ederim🌸 bizim Bi tanıdıktan besafe in Bi üst yaş grubu için olanı geldi bize, çocukları büyüdüğü için oturmak istemiyomuş artık. Öyle olunca onu aldık bizim oğlanın boy da uzun gidiyodu o kullanılabilir olunca bizimkini elden çıkaralım dedik. Yoksa daha uzun süre kullanırdı. Aynısı instadan gördüğüm bir kaç kişide var epey uzun zaman kullanılıyor. Birinin oğlu 3.5 yaşını geçti 4 olmak üzere hala onu kullanıyor🥲 besafe ten iki koltuk kullanmış olduk çok çok memnunuz