Herkese merhaba, özellikle Almanya’da doğum yapmış arkadaşlara bi sorum olacak, doğum belgesini ne kadar sürede aldınız? Bana 4-6 hafta süreceği söylendi benim de Eylül sonuna kadar Türkiye’ye göndermem gerekiyor belgeyi, süreç gerçekten bu kadar yavaş mı hızlandırma şansımız oluyor mu, yani Türkiyede 1 günde verilebilen bi belgede bu kadar uzun süren ne onu da anlamadım 😔 bebekler 1.5 ay kimliksiz mi oluyorlar 🙄