Kızlar ilk oğlumda da uzamış sarılık vardı 2 3 aylıkken geçti bunda da genetik olabilirmiş karaciğer ultrasonu çektik temiz çıktı kan ve idrar istendi kanlarda temiz idrar sonucu bekliyorum bilirubin 8 çıktı sizce nsl ne zmna geçer bu sarılık çok kafama takıyorum yardımcı olabilecek varmı