aselhale cemile161_ valla dulcosoftu hep kullanrsanz yapar ama biz braktk kızm 3 yasnda hala 3-4, gunde bir yapar ama kakasi sert degil o yuzden sorun etmiyoruz sizin sertse duzenli kullanin