Merhaba bizde de benzer sorun vardı. Oğlum 20 aylık ve çokaz konuşuyordu. Doktora götürdük testler yapıldı her hangi bir sıkıntı çıkmadı. Ekran ve telefonu kestik ama yinede arada televizyon veriyorum. Çünkü tekbaşıma bakıyorum ve bazen zor oluyor. Sürekli yanında konuşuyoruz kitap okuyoruz özellikle hayvan taklitleri çok işe yarıyor ve daha fazla dışarıya yürüyüşe çıkardık günde 2 saat neredeyse dışarıda geçiriyor. Bunların fazlasıyla etkisini gördük. Şimdi konuşması arttı dahası zihinsel olarak daha gelişti. Herşeyi zamanı var birazda ilgi ile bebeğiniz konuşmaya başlar. Birde sürekli tekrar et dememek lazım.