Merhaba kızlar bu benim ilk postum normalde 2 yıldır buradayım ama genelde okuyucuyumdur. Aklıma takılıp kafamı kurcalayan bazı sorularım var çevremden çok akıl almayı seven birisi değilim çünkü kendilerine zor yeterken etrafa konuşmayı severler o yüzden sizlere sormak isterim… uzatmadan gireyim konuya bu ay sonunda oğlum 2 yaşına girecek nasip olursa ve kimseyle kafası uymaz çok çok nadirdir o anı yakalamak uyuşmaz etrafındaki bebeklere yada çocuklara “ sen elleme, kırabilirsin, bana dokunma, seni istemiyorum gibi” cümleler kurar öyle itme vurma huyu yoktur konuşarak anlatır herşeyini tek oyun arkadaşı babası diyebilirim… soruya gelecek olursam Bi arkadaşım var sen hiç çocuğunu ortamlara sokmuyosun alışması lazım böyle olmaz diyo ya seninle ya babasıyla oynuyo diyo bunu Bi kaç kere dile getirdi.. bende açıklama olarak zorla tutamam bunu ona dayatamam karşıdakide bi bebek oda üzülsün istemem ben denedim dışarıda -evde başka gelen kişilerin çocuklarıyla oynaması için ama paylaşımcı Bi bebek değil karşısındakini ağlatıyo yada istemediğini dile getirdikten sonra zorlamıyorum diğer bebeği ağlatmasını istemiyorum ve onun düşüncesine karşılık tamam madem istemiyorsun gel biz seninle oyun kuralım ara ara diğer bebeği de oyuna dahil etmeye çalışıyorum hala olmuyorsa ikisini ayrı köşelerde oynatıyoruz bu seferde o oyuncakla ben oynamak istiyorum deyip elinden çekip alıyo ortalık karışıyor bende müsade isteyip kalkıp gidiyorum o ortamdan ve artık böyle olduğu için biz sadece oğlumla ikimiz gündüzleri oynuyoruz ev iş yapıyoruz parklara gidiyoruz eğleniyoruz Birinin evine gitmiyoruz yada çağırmıyoruz akşamlarıda eşimle oynarlar kitap okurlar dil gelişimi çok şükür iyidir… şöyle bişeyde var uyku saatimizden dolayıda çok kişiyi görmeyiz.. sabah 7de kalkarız 9-10arası dışardayız öğlen 2saat uyku vakti uyanıp yemek yiyip yine çıkıyoruz eşim eve gelen kadar akşam yemeği yiyip yine dışarı çıkıyorlar bende o sırada evi topluyorum akşam 9-10 yatma saati sizce benim düzenimde sorun var yanlış mı yapıyorum anladım… bana söylenen arkadaşımda bebeğiyle 10a-11e kadar uyur öğlen 12-1 kahvaltı saatleridir sonra gün içinde ne yapıcaklarsa yaparlar 3-4 arası uykusunu yapar gecede 11-12 arası uyurlar denk gelemeyiz bu yüzden de pek fazla ama bana hep Bi akıl verme çabasında oysa benim oğlum onun bebeğinden 5-6 ay büyük ben kimse alınmasın diye düşünürken etraftan böyle yargılayıcı konuşmalar duyunca ve devamı gelince kalp kırmaya başlıyorum sorun bende mi bütün detayları anlatmaya çalıştım elimden geldiğince şimdiden teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için🥰