Boysmomy dezenfekte edebileceğim bir şeyse kullanırım. Eşimin arkadaşı çocuğundan kalma bir sürü oyuncak verdi, ablamın arkadaşı oyun halısı falan verdi. Yıkananları yıkadım, diğerlerini de temizledim. Neredeyse ilk 1 yaşa kadar oyuncak gerekmeyecek gibi duruyor 😅 istediğim bir oyuncak olursa da 2. El bakarım eğer 0ı pahalıysa. Bu arada sadece oyuncak değil birçok şeyi de 2. El aldık. Anne yanı yatağı, ana kucağını, kanguruyu vs. Yurtdışındayım ve burada çok yaygın açıkçası. Kimse ay kullanmam demiyor. Zaten çocuk çoğu şeyi kısa süreliğine kullanabiliyor yazık günah