Kızlar ilk kez smear vericem , doktorum doğum sonrası almayalım bir adet gör 3 ay sonra verirsin kendini toparla dedi, sezaryenle doğum yaptım bu arada. Stres oldum ben ya ilk kez vericem, acıtıyor mu. Birde aşırı takıntılı biriyim ya kötü bişey çıkarsa diyorum.