Evet atıyor canım merak etme. 3aykık bebegım ıkı kez bronşit oldu hastane ye yatırdılar tabı küçük olduğu ıcın. Bende endişe ediyordum çıkaramıyor balgamını kusmuyordu sürekli boğazında hırıltı hokur hokur. Yutuyordu balgamını hep. Bende hemşireye sordum nasıl çıkaracak kusmuyor ciğerine inecek diye korkuyodum. hep ağzına geliyor balgamı O demişti bana da merak etme annesi yutsa bile midesine gider dışkı yoluyla atacak. Gerçekten de kakası salyalı gibiydi öyle anladm bende. Eğer hava veriyorsan her havadan sonra mutlaka sırtına kuvvetli bir şekilde en az 5dk vur. Ben kıyamıyordum hemşireler bna gösterirken pat pat nasıl vuruyolardı ama mecbur kalıncs bende yapmaya basladım çünkü o sekılde atıyor gerçekten. Meret geçmiyor çok uzun sürüyor bizim 1ay sürdü nerdeyse balgam.