Dyggg1 Bebeğim 18 aylık fakat hiç oyuncaklarla oynamıyor oynamadıgı için çok sıkılıuor ve sürekli ağlıyor bu döngüden çıkamıyoruz.Bende yanına oturuyorum oynamak için fakat yok.Nasıl alıştırabilirim?
jelibonnnn Neden ısrar ediyorsunuz ki demek ki ilgi alanı oyuncaklar değil. İki kızım var biri oyuncaksiz yapamaz diğeri ise, asla oynamaz. Oyun hamuru, boyama falan yapar. İlgi duyduğu alanı keşif edip onun üzerinde durun.