minem3428 Dün bebeğim 1 yaş aşısı oldu gece ateşlendi doktor normal dedi ilaç verdim ateşi düşmüştü ama çok iştahsızlaştı normalde yiyen bir bebek yemeği getirdiğimde direk gördüğü gibi öğürüyor dünden beri yemek yemedi ne yapmam lazım bugun de kustu biraz