MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom_117 Benimde bir oğlum var 19 haftalık hamileyim bir oğlum daha olacak 😂
Nkocak Bu kese uydurması nerden geliyo bilmiyorum oğlumda kesem yuvarlaktı herkes kızın kesesi yuvarlak olur felan dedi oğlum oldu yani ne denir bilemedim
LadyGaddar Deletedmom_117 Fasulye dediysek fasulye😁 senin diğer oğlan başka açıdan poz vermiştir ondan yoksa kesin Fasulye erkek😂
Deletedmom_117 LadyGaddar hahah Bak gör Öyle değil djdjd 🤣🤣Dontor ufak deid bende hocam oğlum var kız olsa ne güzel olur dedim Bekle Kizmi dedim Güldü bişi demedi Aman neys enasip ya sağlıklı olunda Gönül kız ister tabi ama erkek olsa copemk aticaz tövbe tövbe gelsin saglilla
LadyGaddar Deletedmom_117 Aynen öyle hayırlısı inşallah Beni etiketlemezsen var yaaa😁 erkek olursa fasulye diyecem ona göre, kendi bebemede doğana kadar mercimek demiştim 😂