odtz Bebeğim 27 günlük her bebek kadar kakasını yaparken gaz sancısı cekiyor henüz hiç damla kullanmadım sadece anne sütü alıyor diye ama kullanmalı mıyım? Sadece anne sütüyle beslenen bebişlerinize hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz?