ozlemaydogan Merhaba anneler 🌸 1 yaş doğum günü için önerileriniz nelerdir konsept ve elbise konusunda kararsızım bana yardımcı olabilir misiniz? Kız bebeğime güzel bir elbise nerden bulabilirim?
Sebusebu ozlemaydogan ben evde 15 kişilik aile içi kutlama yapmıştım. Süslemeyi kendim yaptım cok ta şirin olmuştu. Elbisesini dolaptan 2. El almıstım iyi ki de öyle yapmıştım 1 bucuk saat anca giydi. Pastasını cok güzel yaptırmıştım resimlerde cok güzel duruyordu