Bebeğim 1 yaşına yeni girdi. 4 diş çıkardı. Alttan yeni 2 diş geliyor. Yemek yerken ağız çevresi kızarıyor sizce dişten dolayı mı? Alerjik bir bebek o yüzden yediklerine dikkat ediyorum. Kafam karıştı o yüzden sormak istedim aynı durumu yaşayan anneler var mı?