Sezeryan olmama rağmen ilk günden beri emen bir bebeğim vardı. Hemşireler de tutuşu güzel vs demişti. Benim de çok şükür sütüm gelmişti hemen ama sarılık çıkınca ilk gece sütün azalacak mama ver dedikleri için mecbur vermiştim. Kaşık biberonla verdik ilk ama ondan sonra ne memeyi ne biberonu kabul etti ağzıma damlasın istedi. İlk gece öyle zor geçince bir daha kaşık biberon kullanmadık. Başlarda mamayı sadece emzirdikten sonra aranmaya devam ederse az miktarda veriyorduk. Gece beni kesinlikle emmiyordu birazda sarılığın etkisiyle korkup mama vermeye devam ettik zorlamadık. Sonra oda düzeldi. Daha iki gün önce mememden hiç ayrılmıyordu gün içinde bir kere biberon vermiştim ama dünden beri mememi kesinlikle almıyor. Ağzının içinde dolandıryor tutmuyor. Napcağımı şaşırdım. Sarılık geçti mamayı bırakırız diyorduk şimdi memeyi almıyor. Sütümde çok sürekli akıyor sağmak zorunda kalıyorum kesilmesin diye.
Çok uzun yazdım ama çok üzgünüm, önerileriniz varsa değerlendirmek isterim